صفحه اصلی > خبر و گزارش : همه چیز درباره مراسم رونمایی محصولات جدید سامسونگ ۲۰۲۴

همه چیز درباره مراسم رونمایی محصولات جدید سامسونگ ۲۰۲۴

سامسونگ اغلب سالانه دو رویداد Galaxy Unpacked برگزار می‌کند. اولین رویداد Samsung Galaxy Unpacked سال ۲۰۲۴ هفدهم ژانویه برگزار می‌شود و در آن جدیدترین محصولات سامسونگ به نمایش گذاشته می‌شود. البته معمولاً سامسونگ فقط به معرفی گوشی‌های جدید اکتفا نمی‌کند. این شرکت سخت‌افزارهای دیگری را نیز معرفی می‌کند و درباره ویژگی‌های نرم‌افزاری در دستگاه‌های مختلف اطلاعاتی ارائه می‌دهد. گاهی نیز افراد مشهور را دعوت می‌کند.

مراسم سامسونگ کی برگزار می‌شود؟

سامسونگ اولین رویداد Unpacked 2024 را ۱۷ ژانویه (۲۷ دی) ساعت ۱۰:۰۰ صبح به وقت محلی (۲۱:۳۰ به وقت ایران) برگزار می‌کند. این رویداد در سن خوزه، واقع در کالیفرنیا برگزار خواهد شد. تقریباً در هر نمایشگاه Unpacked، سامسونگ امکان پیش‌سفارش‌ دستگاه‌هایی را که در همان روز معرفی کرده است، فراهم می‌کند. هرچند تضمینی وجود ندارد، اما باید منتظر بود تا شرایط برای پیش‌سفارش محصولات سامسونگ معرفی‌شده در همان ۱۷ ژانویه در زمان پایان رویداد، فراهم شود.
مدت کوتاهی پس از معرفی خانواده Galaxy S24 در مراسم سامسونگ، می‌توانید این گوشی را در سامسونگچی نیز سفارش دهید.
از Samsung Galaxy Unpacked 2024 چه انتظاری داریم؟
در ۱۷ ژانویه شاهد رونمایی از فهرست جدید گوشی‌های هوشمند گلکسی خواهیم بود. با این‌حال، این تمام چیزی نیست که انتظار داریم. مواردی که احتمالا در این رویداد خواهیم دید در ادامه آورده شده است.

کدام گوشی‌های سامسونگ در رویداد Unpacked 2024 معرفی خواهند شد؟

هرچند سامسونگ اعلام نکرده است، اما مطمئناً در ۱۷ ژانویه شاهد عرضه سری گلکسی اس ۲۴ خواهیم بود.
گوشی Samsung Galaxy S24 احتمالاً شباهت زیادی به گلکسی S23 دارد؛ با این تفاوت عمده که نمایشگر تخت خواهد داشت. اندازه آن تقریباً به اندازه Galaxy S 23 خواهد بود.
شکی نیست که امسال سری گلکسی اس ۲۴ را به‌عنوان سرفصل محصولات سامسونگ در ۲۰۲۴ خواهیم دید. در همین حال، گلکسی اس ۲۴ پلاس احتمالاً شبیه یک نسخه بزرگ‌تر از گلکسی اس ۲۴ خواهد بود که مشخصات مشابه دارد.
گوشی Samsung Galaxy S24 Ultraهمان‌طور که انتظار می‌رود بسیار شبیه به Galaxy S23 Ultra خواهد بود. یکی از شایعات قابل توجه درباره این این گوشی برخورداری از صفحه نمایش تخت و یک سیستم دوربین که بازبینی شده است. در این مقاله می‌توانید درباره ویژگی‌های جدید گوشی‌های خانواده S24 بیشتر بخوانید.

در رویداد Unpacked 2024 چه محصولات دیگری معرفی خواهند شد؟

احتمالاً سامسونگ در Unpacked به‌طور رسمی Galaxy AI را معرفی خواهد کرد و بدون شک بخش عمده‌ای از نمایشگاه را به خود اختصاص خواهد داد. Galaxy AI پاسخ سامسونگ به شوق هوش مصنوعی است که توسط محصولاتی مانند OpenAI ChatGPT ، Google Bard و Copilot از مایکروسافت ایجاد شده‌اند. تا به امروز تنها مقدار اندکی از هوش مصنوعی Galaxy می‌دانیم.
یکی از مواردی که مشخص است این است که برخی از ویژگی‌های این هوش مصنوعی روی دستگاه و آفلاین کار می‌کنند، اما بیشتر آن‌ها مبتنی بر کلاود خواهند بود، بنابراین به اتصال به اینترنت نیاز دارند. همچنین، Samsung Gauss (سیستم زیربنایی که هوش مصنوعی Galaxy AI را تأمین می‌کند) سه جنبه دارد: هسته Language، Code و Image. با توجه به این توانایی‌ها، پیش‌بینی کارهایی که Galaxy AI می‌تواند انجام دهد دشوار نیست، اما باید منتظر راه‌اندازی کامل باشیم تا ببینیم این سیستم‌ها چگونه در سری Galaxy S 24 ادغام می‌شوند.
انتظار می‌رود سامسونگ One UI 6.1 را در کنار سری Galaxy S 24 عرضه کند که نسخه جدیدی از One UI 6 مبتنی بر اندروید ۱۴ است. One UI 6.1 برای سایر گوشی‌های سامسونگ، از جمله سری گلکسی S23 نیز عرضه خواهد شد، اما ابتدا جدیدترین محصولات سامسونگ یعنی گوشی‌های گلکسی S24 به آن مجهز می‌شوند.

آیا سخت‌افزار دیگری معرفی خواهد شد؟

ممکن است سامسونگ سخت‌افزارهای دیگری را نیز در این رویداد عرضه کند. تاکنون، محتمل‌ترین مورد Galaxy Fit 3 خواهد بود؛ اولین ردیاب تناسب اندام سامسونگ در سال‌های اخیر. پیش‌تر رندرهای فاش‌شده گلکسی فیت ۳ را دیده بودیم، بنابراین اگر در Unpacked معرفی نشود، مطمئناً به زودی عرضه خواهد شد.
ممکن است خبرهای جدیدیدرباره محصول اسرارآمیز XR نیز اعلام شود. XR پروژه مشترک سامسونگ و گوگل است که اولین بار موقع عرضه S23 نام آن سر زبان‌ها افتاد. تا به امروز می‌دانیم که این دستگاه که یک هدست VR/AR است، به اندروید و پردازنده پیشرفته Snapdragon XR2 Plus Gen 2 مجهز خواهد بود. امیدواریم مطالب دیگری درباره آن در این مراسم به اشتراک گذاشته شود، اما تا عرضه نهایی این محصول خیلی مانده است.
در Galaxy Unpacked انتظار معرفی لپ تاپ، تبلت، ساعت هوشمند یا هدفون جدیی نمی‌رود. با این‌حال، همچنان ممکن است محصول دیگری غیر از مواردی که ذکر شد نیز معرفی شود.

نحوه تماشای مراسم رونمایی محصولات جدید سامسونگ

شرکت در مراسم سامسونگ، فقط با دعوتنامه امکان‌پذیر است، اما خوشبختانه، سامسونگ این رویداد را به‌صورت زنده پخش می‌کند تا همه بتوانند آن را تماشا کند.
ساده‌ترین راه برای تماشای Galaxy Unpacked 2024 در کانال رسمی YouTube سامسونگ خواهد بود. با این‌حال، شما می‌توانید آن را در Samsung.com و از طریق حساب‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی این شرکت تماشا کنید. به یاد داشته باشید، پخش زنده بلافاصله در ساعت ۱۰:۰۰ صبح PT (۲۱:۳۰ به وقت ایران) در ۱۷ ژانویه (۲۷ دی) شروع می‌شود، پس آماده باشید!

جمع‌بندی

مراسم رونمایی محصولات سامسونگ در سال ۲۰۲۴ رویدادی است که بسیاری از مشتاقان فناوری منتظر آن هستند. این مراسم حدود یک ساعت طول می‌کشد. به‌طور معمول سامسونگ دو رویداد Unpacked در هر سال برگزار می‌کند. معمولاً در رویداد زمستانی سری جدید گوشی‌های Galaxy S معرفی می‌شوند و در مراسم تابستان سری جدید گوشی‌های Galaxy Z.

احمدرضا فرزان جم

پست های مرتبط

حل مشکل سایه افتادن روی صفحه گوشی سامسونگ در One UI 6.1

خلاصه: • ویژگی جلوگیری از سایه تصویر (Burn-in Prevention) که در One…

۱۴۰۳/۰۱/۱۴

قیمت گلکسی رینگ، تاریخ عرضه آن و همه اطلاعات مربوط به حلقه هوشمند سامسونگ

سامسونگ در تازه‌ترین رویداد گلکسی آنپکت (Galaxy Unpacked) پیش‌نمایشی از حلقه هوشمند…

۱۴۰۲/۱۲/۲۰

اخبار هفته: درخشش سامسونگ و گوگل در MWC 2024

هفته گذشته بزرگ‌ترین نمایشگاه موبایل جهان در بارسلونا شروع به کار کرد.…

۱۴۰۲/۱۲/۱۵

دیدگاهتان را بنویسید