صفحه اصلی > خبر و گزارش : جدیدترین عکس‌های لورفته از Galaxy Z Fold 6 و Galaxy Z Flip 6

جدیدترین عکس‌های لورفته از Galaxy Z Fold 6 و Galaxy Z Flip 6

گلکسی زد فلیپ

مدتی است که زمزمه‌ها و شایعاتی در خصوص گوشی‌های تاشوی آینده سامسونگ، یعنی Galaxy Z Fold 6 و Galaxy Z Flip 6، به گوش می‌رسد. از زمان عرضه اولین گوشی تاشوی سامسونگ، این شرکت کره‌ای با معرفی برخی از برترین مدل‌های موجود در بازار، به‌طور قابل توجهی جایگاه خود را در بخش گوشی‌های تاشو ارتقا داده است. با در نظر گرفتن این موضوع، در حال حاضر کاربران از گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ انتظارات بالایی دارند.
همان‌طور که پیش‌تر گزارش شده بود، رویداد آنپکت سامسونگ گلکسی (Samsung Galaxy Unpacked) برای ۲۰ تیرماه برنامه‌ریزی شده است. انتظار می‌رود سامسونگ در این رویداد علاوه بر ساعت‌های هوشمند جدید و احتمالاً یک حلقه هوشمند گلکسی، از جدیدترین گوشی‌های تاشوی خود رونمایی کند. با وجود این‌که چند هفته تا برگزاری این رویداد باقی مانده، تصاویری با کیفیت بالا از Galaxy Z Fold 6 و Galaxy Z Flip 6 سامسونگ به‌صورت آنلاین منتشر شده است.
طبق گزارش وبسایت آلمانی WinFuture، این تصاویر توسط خرده‌فروش استرالیایی Harvey Norman فاش شده‌اند و نمایی نزدیک‌تر از گوشی‌های تاشوی آینده سامسونگ را به نمایش می‌گذارند. این مجموعه تصاویر، تمامی رنگ‌های در نظر‌ گرفته‌شده برای گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ را شامل می‌شود.

اگرچه پیش‌تر نیز اطلاعاتی در خصوص زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ سامسونگ منتشر شده بود، تصاویر جدید نگاهی جامع‌تر و با جزئیات بیشتر به خود گوشی‌ها ارائه می‌دهند. طراحی گلکسی زد فولد ۶ شباهت‌هایی به گلکسی اس ۲۴ الترا دارد و از لبه‌های صاف و صفحه‌نمایشی با لبه‌های کمتر گرد برخوردار است. بر اساس افشاگری‌های قبلی، انتظار می‌رود این گوشی از لولاهای بهینه‌سازی‌شده، صفحه‌‌نمایش بیرونی بزرگ‌تر و چین و چروک کمتری در صفحه‌‌نمایش داخلی بهره‌مند باشد.
هر دو گوشی گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ با یک صفحه‌نمایش بیرونی عرضه می‌شوند. طراحی گلکسی زد فلیپ ۶ بسیار شبیه به نسل قبلی خود، زد فلیپ ۵ است، اما این بار در رنگ زرد نیز ارائه می‌شود. سامسونگ پیش‌تر نسخه‌ای زردرنگ از زد فلیپ ۵ را در هند عرضه کرده بود و به نظر می‌رسد این بار قصد دارد این رنگ جذاب را برای بازارهای جهانی زد فلیپ ۶ نیز در نظر بگیرد.

طبق افشاگری‌های گذشته، سامسونگ قصد دارد از شیشه فوق نازک UTG با ضخامت ۵۰ میکرون در گلکسی زد فلیپ ۶ استفاده کند که می‌تواند دوام آن را افزایش دهد. همچنین، به نظر می‌رسد زد فلیپ ۶ هنوز هم از طراحی لولای قطره‌ای بهره خواهد برد.
از لحاظ سخت‌افزاری، به احتمال زیاد گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳، ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهند شد. همچنین انتظار می‌رود باتری بزرگ‌تری در آن‌ها تعبیه شده باشد.
انتشار این تصاویر جدید، هیجان و اشتیاق کاربران برای عرضه نسل جدید گوشی‌های تاشوی سامسونگ را دوچندان کرده. حال باید منتظر ماند و دید که آیا در رویداد آنپکت سامسونگ شاهد رونمایی رسمی از این گوشی‌ها خواهیم بود یا خیر.

محمد قربانی

پست های مرتبط

عکس‌های لورفته از تبلت جدید سامسونگ: Samsung Galaxy Tab S10 Ultra

در حالی که سامسونگ خود را برای رویداد Unpacked ماه آینده آماده…

۱۴۰۳/۰۴/۰۴

همه اطلاعات فاش‌شده از گلکسی واچ ۷ اولترا

طبق شایعاتی که امسال به گوش می‌رسد، سامسونگ قصد عرضه یک ساعت…

۱۴۰۳/۰۳/۱۲

حل مشکل سایه افتادن روی صفحه گوشی سامسونگ در One UI 6.1

خلاصه: • ویژگی جلوگیری از سایه تصویر (Burn-in Prevention) که در One…

۱۴۰۳/۰۱/۱۴

دیدگاهتان را بنویسید