صفحه اصلی > خبر و گزارش : عکس‌های لورفته از تبلت جدید سامسونگ: Samsung Galaxy Tab S10 Ultra

عکس‌های لورفته از تبلت جدید سامسونگ: Samsung Galaxy Tab S10 Ultra

در حالی که سامسونگ خود را برای رویداد Unpacked ماه آینده آماده می‌کند (که طبق شایعات در تاریخ ۲۰ تیر برگزار می‌شود) نگاهی به یکی از محصولات این شرکت بزرگ تکنولوژی می‌اندازیم که در این رویداد معرفی نخواهد شد. این محصول، گلکسی Tab S10 Ultra است که انتظار می‌رود به همراه سایر اعضای خانواده Galaxy Tab S10 در اوایل سال آینده عرضه شود. اما به‌لطف تصاویر منتشرشده در Onleaks، می‌توانیم برای اولین بار به گلکسی Tab S10 Ultra جدید نگاهی بیندازیم.
در نگاه اول، این تبلت سامسونگ تقریباً شبیه به Galaxy Tab S9 Ultra به نظر می‌رسد. ابعاد گلکسی Tab S10 Ultra تقریباً با Galaxy Tab S9 Ultra یکسان است. ابعاد این تبلت حدود ۳۲۶.۴×۲۰۸.۶×۵.۴۵ میلی‌متر است که دقیقاً مشابه Galaxy Tab S9 Ultra به نظر می‌رسد؛ با این تفاوت که ۰.۰۵ میلی‌متر نازک‌تر است. از طرفی تبلت Galaxy Tab S9 Ultra کنونی ضخامت خیلی کمی دارد و برخی کاربران امیدوار بودند که سامسونگ امسال آن را کمی ضخیم‌تر کند تا حداقل با برآمدگی دوربین‌های پشت هم‌سطح شود.
سامسونگ در این دستگاه نیز از چهار بلندگو استفاده می‌کند که به‌احتمال زیاد دوباره توسط AKG تنظیم شده‌اند. دکمه‌های روشن/خاموش و صدا در سمت راست تبلت قرار دارند و قلم S Pen از شارژ مغناطیسی در پشت پشتیبانی می‌کند.

Galaxy Tab S10 Ultra همچنان بزرگ‌ترین تبلت اندرویدی بازار

برای برخی، نمایشگر ۱۴.۶ اینچی ممکن است بزرگ به نظر برسد، اما برای برخی دیگر اندازه بسیار ایده‌آلی است. خبر خوب برای گروه دوم آن است که سامسونگ همچنان در Galaxy Tab S10 Ultra هم از همین نمایشگر استفاده می‌کند. همچنین دوربین‌های دوگانه جلو و دوگانه عقب را حفظ کرده که به این معنی است که بریدگی نمایشگر همچنان وجود دارد؛ برای بسیاری از کاربران حتی پس از مدت‌زمان طولانی این بریدگی به هیچ وجه به اندازه بریدگی‌ای که اپل روی گوشی‌ها و لپ‌تاپ‌هایش قرار می‌دهد، آزاردهنده نیست.
در ماه مه، خبرهایی درباره وجود Galaxy Tab S10 Ultra افشا شد، اما تاکنون خبر جالب دیگری درباره آن به بیرون درز پیدا نکرده. بخش بزرگی از این موضوع به این دلیل است که ماه‌های زیادی تا زمان عرضه آن باقی مانده است. همچنین طبق گزارش‌ها، سامسونگ در انتخاب چیپ‌ست داخلی این تبلت بین Qualcomm Snapdragon 8 Gen 4 یا Snapdragon X Elite مردد است. در حالی که Snapdragon X Elite آن را با iPad Pro M4 جدید هم‌رده می‌کند، اما تا زمانی که برنامه‌های اندرویدی حرفه‌ای در کار نباشد، استفاده از آن زیاده‌روی نیز است و می‌تواند بر عمر باتری تأثیر بگذارد.
به غیر از این، انتظار می‌رود شاهد ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت رم با گزینه‌های ۲۵۶، ۵۱۲ و ۱ ترابایت حافظه باشیم که همان چیزی است که در Galaxy Tab S9 Ultra هم وجود داشت. تبلت Galaxy Tab S8 Ultra با مدل ۱۲۸ گیگابایتی عرضه شد، اما سامسونگ پارسال آن را کنار گذاشت. این یعنی بعید نیست که امسال هم یکی از گزینه‌های حافظه را کنار بگذارد. از طرفی چیزی که خیلی‌ها منتظرش هستند آن است که نسخه ۲ ترابایتی از این تبلت نیز ارائه خواهد شد یا خیر.

برچسب ها :

محمد قربانی

پست های مرتبط

سامسونگ به‌دنبال تغییرات اساسی و بزرگ در One UI 7

اندروید ۱۵ قرار است یک به‌روزرسانی متوسط باشد، اما ظاهراً این سطح…

۱۴۰۳/۰۵/۱۶

جدیدترین عکس‌های لورفته از Galaxy Z Fold 6 و Galaxy Z Flip 6

مدتی است که زمزمه‌ها و شایعاتی در خصوص گوشی‌های تاشوی آینده سامسونگ،…

۱۴۰۳/۰۴/۱۰

همه اطلاعات فاش‌شده از گلکسی واچ ۷ اولترا

طبق شایعاتی که امسال به گوش می‌رسد، سامسونگ قصد عرضه یک ساعت…

۱۴۰۳/۰۳/۱۲

دیدگاهتان را بنویسید