صفحه اصلی > خبر و گزارش : همه اطلاعات فاش‌شده از گلکسی واچ ۷ اولترا

همه اطلاعات فاش‌شده از گلکسی واچ ۷ اولترا

گلکسی واچ ۷ اولترا

طبق شایعاتی که امسال به گوش می‌رسد، سامسونگ قصد عرضه یک ساعت هوشمند تحت عنوان گلکسی واچ ۷ اولترا را دارد. حال، رندرهای منتسب به این گجت پوشیدنی توسط افشاگران قابل اعتمادی مثل OnLeaks و Smartprix به بیرون درز پیدا کرده است.
اولین چیزی که در طراحی فاش‌شده گلکسی واچ ۷ اولترا جلب توجه می‌کند، شکل صفحه نمایش آن است. به نظر می‌رسد سامسونگ نتوانسته بین طراحی گرد یا مربع تصمیم بگیرد. بنابراین، هر دو را باهم ترکیب کرده است.

گلکسی واچ ۷ اولترا
نظر دادن درباره سلیقه و طراحی قطعاً امری ذهنی است، اما در نگاه اول صفحه نمایش گلکسی واچ ۷ اولترا بسیار عجیب به نظر می‌رسد. پس شاید بهتر باشد بیشتر به آن نگاه و تغییراتش را هضم کنیم. با بررسی اولیه متوجه می‌شویم که این حتی یک مربع-دایره واقعی هم به حساب نمی‌آید؛ بلکه بیشتر شبیه دایره‌ای است که روی یک مربع-دایره چسبانده شده است.
این اولین باری است که سامسونگ چنین شکلی را در ساعت هوشمند رده‌بالای خود به کار می‌برد. پیش از این، شاهد طراحی مشابهی در سامسونگ گیر اسپرت بودیم که در سال ۲۰۱۷ عرضه شد.
طبق گزارش افشاگران، بخش گرد براق بیرون‌زده از قاب مربعی‌شکل گلکسی واچ جدید، در واقع یک حاشیه چرخان است. نکته جالب توجه این است که سامسونگ اعداد روی حاشیه چرخان را با شیارهایی جایگزین کرده.
این حقیقت که صفحه‌نمایش اصلی همچنان گرد باقی مانده، به معنی عدم نیاز سامسونگ به دستکاری رابط کاربری است؛ گلکسی واچ ۷ اولترا باید تجربه‌ای آشنا را برای کاربرانی که گجت‌های خود را از ساعت‌های هوشمند قدیمی‌تر سامسونگ ارتقا می‌دهند، فراهم کند.
مورد بعدی که به چشم می‌خورد، دکمه سوم روی دستگاه است. این دکمه را می‌توانید در سمت راست ساعت، درست در قسمت میانی، مشاهده کنید. مشخص نیست که این دکمه در گلکسی واچ ۷ اولترا چه کاری انجام می‌دهد، اما افشاگران حدس می‌زنند که عملکردی مشابه دکمه اکشن در اپل واچ اولترا داشته باشد.


پشت این گجت پوشیدنی، مجموعه‌ای از سنسورهای سلامتی از جمله سنسور دما که حالا در مرکز قسمت بالا قرار گرفته‌اند به چشم می‌خورد.
بر اساس اطلاعات فاش‌شده، قطر صفحه نمایشگر گلکسی واچ ۷ اولترا ، ۱.۵ اینچ است که با گلکسی واچ ۶ کلاسیک مطابقت دارد. گفته می‌شود اندازه این ساعت هوشمند نیز ۴۷ در ۴۷.۴ در ۱۶.۴ میلی‌متر است که به خاطر صفحه مربع-‌دایره‌ای شکل صفحه‌نمایش، کمی بزرگ‌تر از گلکسی واچ ۶ کلاسیک است. همچنین به‌نظر می‌رسد طراحی بند ساعت و مکانیزم اتصال آن بازطراحی شده و این دستگاه از گریل‌های بلندگوهای بزرگ‌تری بهره می‌برد.
انتظار می‌رود سامسونگ امسال یک گلکسی واچ ۷ استاندارد و یک گلکسی واچ FE نیز عرضه کند. احتمالاً این شرکت ساعت‌های هوشمند جدید خود را در رویدادی در تاریخ ۱۰ ژوییه عرضه کند؛ رویدادی که در آن از گوشی‌های تاشوی جدید، گلکسی رینگ و محصولات بیشتری رونمایی خواهد شد.

محمد قربانی

پست های مرتبط

سامسونگ به‌دنبال تغییرات اساسی و بزرگ در One UI 7

اندروید ۱۵ قرار است یک به‌روزرسانی متوسط باشد، اما ظاهراً این سطح…

۱۴۰۳/۰۵/۱۶

جدیدترین عکس‌های لورفته از Galaxy Z Fold 6 و Galaxy Z Flip 6

مدتی است که زمزمه‌ها و شایعاتی در خصوص گوشی‌های تاشوی آینده سامسونگ،…

۱۴۰۳/۰۴/۱۰

عکس‌های لورفته از تبلت جدید سامسونگ: Samsung Galaxy Tab S10 Ultra

در حالی که سامسونگ خود را برای رویداد Unpacked ماه آینده آماده…

۱۴۰۳/۰۴/۰۴

دیدگاهتان را بنویسید