صفحه اصلی > مقاله : ۱۲ اپ برتر ادیت ویدیو برای اندروید (۲۰۲۴)

۱۲ اپ برتر ادیت ویدیو برای اندروید (۲۰۲۴)

اپ ادیت ویدیو برای اندروید

اپ‌های محبوب شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، یوتیوب و تیک‌تاک دارای ابزارهای ویرایش داخلی هستند. با این حال، برای ارتقای سطح فعالیت‌های خود در شبکه‌های اجتماعی به یک اپ ویرایش ویدیو قدرتمند نیاز خواهید داشت. در ادامه ۱۲ اپ ادیت ویدیو برای اندروید را که در گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های اندرویدی قابل استفاده هستند، بررسی می‌کنیم.

۱

Adobe Premiere Rush: ایده‌آل برای مشترکان Creative Cloud

وقتی صحبت از بهترین اپ‌های ویرایش ویدیو در اندروید به میان می‌آید، بدیهی است که یکی از این اپ‌ها باید ساخته ادوبی باشد. اپ Adobe Premiere Rush یک اپ ضروری برای مشترکان Creative Cloud است. کافی است با حساب کاربری ادوبی خود وارد شوید، عکس‌ها و ویدیوها را از گوشی خود وارد کرده و قابلیت‌های ویرایش ویدیو را بررسی کنید. شما می‌توانید سرعت ویدیو را تنظیم کنید، کلیپ‌ها را با هم ترکیب کنید، از بین هزاران موسیقی متن یکی را انتخاب کنید، فیلترهای رنگی را روی ویدیو بگذارید و افکت‌های گرافیکی به ویدیو اضافه کنید. همچنین می‌توانید پروژه‌های خود را همگام‌سازی کنید و در صورت داشتن طرح Premiere Rush Premium یا Creative Cloud، ویرایش را روی گوشی دیگری ادامه دهید.
قیمت: رایگان (دارای خرید درون‌برنامه‌ای)
پشتیبانی از ChromeOS: بله
تاریخ عرضه اولیه: ۲۰ مه ۲۰۱۹

۲

KineMaster: ابزار ویرایش قدرتمند برای شبکه‌های اجتماعی

اپ KineMaster قالب‌های آماده استفاده در دسته‌هایی مانند اینستاگرام، تیتراژ یوتیوب، ولاگ، ریلز، گیمینگ و موارد دیگر ارائه می‌دهد. همچنین می‌توانید با کمک آن، یک ویدیوی جدید از ابتدا بسازید. این اپ به‌عنوان یک اپ ادیت ویدیو برای اندروید، همان رابط کاربری افقی آشنا را با تمام قابلیت‌های مورد نیاز برای ویرایش ویدیو ارائه می‌دهد. می‌توانید از تغییر صدا، افزودن استیکر، افکت، متن، معکوس کردن ویدیو و حذف پس‌زمینه استفاده کنید.
اپ KineMaster سرویس KineCloud را هم معرفی کرده که مشترکین نسخه پولی با استفاده از آن می‌توانند ویدیوها را تا حجم ۱۰ گیگابایت آپلود کنند و پروژه‌های خود را روی سایر دستگاه‌ها ادامه دهند.
قیمت: رایگان (دارای خرید درون‌برنامه‌ای)
پشتیبانی از ChromeOS: بله
تاریخ عرضه اولیه: ۲۶ دسامبر ۲۰۱۳

۳

PowerDirector: بهترین برای گوشی‌های تاشو و تبلت‌ها

دانلود PowerDirector

اگر کار با یک تایم‌لاین ویدیویی سنتی را ترجیح می‌دهید، PowerDirector بهترین انتخاب است. این اپ ادیت ویدیو برای اندروید، یک آرشیو داخلی و بیش از ۴٬۳۰۰ قالب قابل تنظیم برای ساخت ویدیو ارائه می‌دهد. می‌توانید از تثبیت‌کننده برای رفع لرزش ویدیوها، استفاده از افکت‌ها، کنترل دقیق رنگ و اشباع و موارد دیگر استفاده کنید. توسعه‌دهندگان این اپ اخیراً حالت ویرایش پرتره را نیز معرفی کرده‌اند.
اشتراک PowerDirector Premium دسترسی به آرشیو عکس بدون حق امتیاز از Shutterstock را باز می‌کند. استفاده از این اپ روی دستگاه‌های دارای صفحه‌نمایش بزرگ مانند گوشی‌های تاشو یا تبلت‌های اندرویدی بسیار لذت‌بخش است.
قیمت: رایگان (دارای خرید درون‌برنامه‌ای)
پشتیبانی از ChromeOS: بله
تاریخ عرضه اولیه: ۴ ژوئن ۲۰۱۴

۴

Filmora: ویرایشگر ویدیوی ایده‌آل برای شبکه‌های اجتماعی

اپ Filmora با ویرایش ویدیوی پرتره، استیکرهای جذاب، افکت‌ها، ایموجی و موارد دیگر بر کاربران جوان تمرکز دارد. با استفاده از این اپ می‌توانید از بین بیش از ۱٬۰۰۰ افکت صوتی، بیش از ۵٬۰۰۰ استیکر پریمیوم، استایل‌های متنی ترندشده و پخش معکوس به دلخواه انتخاب کنید. همچنین با استفاده از اپ ادیت ویدیو برای اندروید، می‌توانید به ویدیوها پس‌زمینه اضافه کرده و نسبت تصویر را تنظیم کنید. این اپ ویرایش ویدیو، برای پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی ایده‌آل است. با این حال، واترمارک و تبلیغات آن می‌تواند آزاردهنده باشد و برای حذف آن‌ها باید یکی از طرح‌های پولی را خریداری کنید.
قیمت: رایگان (دارای خرید درون‌برنامه‌ای)
پشتیبانی از ChromeOS: بله
تاریخ عرضه اولیه: ۱۴ دسامبر ۲۰۱۵

۵

GoPro Quik: افکت‌های سینمایی برای ویدیوها

در حالی که GoPro Quik لیست بلندبالایی از قابلیت‌های ویرایش ویدیو ندارد، دارای قابلیت‌های هوش مصنوعی است. هنگامی که چندین عکس و ویدیو را انتخاب می‌کنید، این اپ به‌طور خودکار بهترین لحظات شما را انتخاب می‌کند، افکت‌های سینمایی و موسیقی اضافه می‌کند و یک ویدیوی قابل اشتراک‌گذاری به شما ارائه می‌دهد. ویرایش خودکار یکی از بهترین قابلیت‌ها برای مبتدیانی است که به دنبال ساخت ویدیوهای سریع هستند. با خرید اشتراک عضویت، قابلیت‌های ویرایش ویدیو بیشتری دریافت کرده و می‌توانید از قابلیت بکاپ ویدیوها استفاده کنید.
قیمت: رایگان (دارای خرید درون‌برنامه‌ای)
پشتیبانی از ChromeOS: بله
تاریخ عرضه اولیه: ۱۲ نوامبر ۲۰۱۲

۶

Splice: قابلیت‌های ویرایش حرفه‌ای روی گوشی اندرویدی

اپ Splice قابلیت‌های ویرایش ویدیوی حرفه‌ای دسکتاپ را روی گوشی اندرویدی شما ارائه می‌دهد. می‌توانید لحظات مورد علاقه خود را از یک ویدیو انتخاب کنید، متن اضافه کنید، لایه‌های (Overlay) مختلف را بگنجانید، موسیقی اضافه کنید و ویرایش ویدیو را با استفاده از یک تایم‌لاین بصری کامل کنید. همچنین می‌توانید برای ساخت ویدیوهای اسلوموشن متحرک، سرعت ویدیو را تنظیم کنید. این اپ به شما امکان می‌دهد که ویدیوهای با کیفیت بالا بسازید و آن‌ها را در پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی مانند یوتیوب، اینستاگرام، فیس‌بوک و تیک‌تاک به اشتراک بگذارید.
قیمت: رایگان (دارای خرید درون‌برنامه‌ای)
پشتیبانی از ChromeOS: بله
تاریخ عرضه اولیه: ۲۹ آوریل ۲۰۲۱

۷

VivaVideo: اپ ویرایش ویدیو برای مبتدیان

اپ VivaVideo یک برنامه ویرایش ویدیوی جذاب دیگر برای اندروید است. این اپ به لطف استیکرها، فونت‌های منحصربه‌فرد، جلوه‌های ویژه، افکت‌های پس‌زمینه و تم‌های شیک، در بین کاربران محبوبیت دارد. برنامه ویرایش VivaVideo به‌جای تمرکز بر قابلیت‌های حرفه‌ای، بر سهولت استفاده برای روان‌تر کردن ویرایش ویدیو برای مبتدیان تمرکز می‌کند. این اپ با یک ویدیوساز رایگان تیک‌تاک همراه با آهنگ و متن ارائه می‌شود. اگر می‌خواهید ریل‌ یا استوری‌های کوتاه بسازید، این اپ ادیت ویدیو برای اندروید، بهترین گزینه برای شماست.
قیمت: رایگان (دارای خرید درون‌برنامه‌ای)
پشتیبانی از ChromeOS: بله
تاریخ عرضه اولیه: ۵ ژانویه ۲۰۱۴

۸

Google Photos: افزونه‌های ویرایش ویدیو

نباید Google Photos را فقط به‌عنوان یک اپ گالری مبتنی بر فضای ابری در اندروید در نظر گرفت. این اپ علاوه بر قابلیت‌های ویرایش عکس، افزونه‌های ویرایش ویدیو نیز دارد. می‌توانید از ابزارهای نشانه‌گذاری (Markup) برای برجسته کردن یک بخش خاص، اضافه کردن متن و ساختن کلیپ‌های کوتاه از ویدیو استفاده کنید. اپ Google Photos دارای چندین فیلتر و ابزار قدرتمند برای تنظیم روشنایی، کنتراست، HDR، نقطه سفید، اشباع رنگ و موارد دیگر است. با این اپ حتی می‌توانید از عکس‌ها و ویدیوهای موجود خود یک فیلم بسازید.
از نقاط ضعف این اپ آن است که نمی‌توانید آهنگ‌های دلخواه خود را از حافظه گوشی روی ویدیو سوار کنید. اپ Google Photos همچنین فاقد قابلیت ادغام ویدیو با موسیقی‌های YouTube Music است.
قیمت: رایگان (دارای خرید درون‌برنامه‌ای)
پشتیبانی از ChromeOS: بله
تاریخ عرضه اولیه: ۲۸ مه ۲۰۱۵

۹

Magisto: دستیار هوش مصنوعی برای ویرایش ویدیوها

اپ Magisto با ابزارهای ویرایش ویدیوی هوشمند، کاربران شبکه‌های اجتماعی را هدف قرار داده است. این اپ دارای یک دستیار هوش مصنوعی برای ویرایش رسانه‌های مختلف با گرافیک زیبا، افکت‌ها، فیلترها و آهنگ‌های مختلف است. با صدها استیکر رنگی قابل دسترس در این اپ می‌توانید حالتی سرگرم‌کننده به ویدیوهای خود بدهید. Magisto چند طرح پریمیوم برای اضافه کردن استایل‌های متنوع، حذف واترمارک، افزایش طول فیلم و بیش از ۳ میلیون عکس استوک برای استفاده در ویدیو ارائه می‌دهد.
این اپ همچنین لینک‌های ویدیوها را رمزنگاری می‌کند که تنها افراد مجاز بتوانند ویدیوی ویرایش‌شده شما را ببینند.
قیمت: رایگان (دارای خرید درون‌برنامه‌ای)
پشتیبانی از ChromeOS: بله
تاریخ عرضه اولیه: ۱۳ اوت ۲۰۱۲

۱۰

InShot: ایده‌آل برای اینفلوئنسرها

بیشتر قابلیت‌های اپ InShot برای اینفلوئنسرها مناسب است و ابزارهای ویرایش ویدیوی مبتدی و پیشرفته را برای ساخت کلیپ‌ ارائه می‌دهد. می‌توانید ویدیوها را برش دهید، سرعت را تنظیم کنید، ویدیوها را به عقب برگردانید، اسلایدشو بسازید و از افکت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده کنید. این اپ نقاط مختلف بدن انسان را تشخیص می‌دهد و برای ساخت ویدیوهای حرفه‌ای، افکت‌های هوش مصنوعی منحصربه‌فردی اضافه می‌کند. با بیش از ۱٬۰۰۰ استیکر، میم‌های بامزه، پس‌زمینه‌ها و پشتیبانی از کلاژهای عکس، در تنها چند دقیقه می‌توانید ویدیوهای جذابی برای شبکه‌های اجتماعی آماده کنید.
قیمت: رایگان (دارای خرید درون‌برنامه‌ای)
پشتیبانی از ChromeOS: بله
تاریخ عرضه اولیه: ۵ مارس ۲۰۱۴

۱۱

Funimate: افکت‌های متنوع برای ویدیو

هدف اپ Funimate جایگزینی ویرایشگرهای ویدیو حرفه‌ای مانند Premiere Rush نیست. هدف این اپ جذب کاربران شبکه‌های اجتماعی با استفاده از قابلیت‌های ویرایش ویدیو مانند کی‌فریم‌ها، ماسک‌های ویدیو، افکت‌های هوش مصنوعی، افکت‌های متنی و ترکیب افکت‌ها است. این اپ همچنین به‌آسانی با شبکه‌های اجتماعی یکپارچه می‌شود. با استفاده از این اپ می‌توانید ویدیوهای خلاقانه خود را با انجمن Funimate به اشتراک بگذارید و برای افزایش تعامل شبکه‌های اجتماعی از دیگران الهام بگیرید.
قیمت: رایگان (دارای خرید درون‌برنامه‌ای)
پشتیبانی از ChromeOS: بله
تاریخ عرضه اولیه: ۱۹ اوت ۲۰۱۶

۱۲

CapCut: بهترین اپ ویرایش ویدیو برای تیک‌تاک

اپ CapCut که متعلق به ByteDance (شرکت مادر تیک‌تاک) است، اپ رسمی ویرایش و ساخت ویدیو برای کاربران تیک‌تاک به‌شمار می‌رود. اگر به‌طور مرتب برای حساب تیک‌تاک خود ویدیو درست می‌کنید، این اپ یکی از ملزومات کار شماست. با استفاده از CapCut می‌توانید افکت‌های اسلوموشن اضافه کنید، لرزش ویدیو را برطرف کنید، از کروماکی برای حذف رنگ‌های خاص استفاده کنید و برای مخاطبان جهانی خود زیرنویس خودکار اضافه کنید.
از طرفی اپ CapCut هر هفته به‌طور مرتب فیلترهای جدیدی اضافه می‌کند. استفاده از افکت‌های ترند مانند بوکه (Bokeh)، گلیچ (Glitch) و سه‌بعدی (3D) نیز خالی از لطف نیست. درحالی‌که این اپ ادیت ویدیو برای اندروید، برای تیک‌تاک ایده‌آل است، می‌توانید فرمت آن را برای آماده کردن ویدیو برای سایر پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی نیز تنظیم کنید.
قیمت: رایگان (دارای خرید درون‌برنامه‌ای)
پشتیبانی از ChromeOS: بله
تاریخ عرضه اولیه: ۱۴ آوریل ۲۰۲۰

در پایان، اگر به‌دنبال یک گوشی مناسب برای ادیت ویدیو می‌گردید، سامسونگ گلکسی اس ۲۴ اولترا، به‌خاطر صفحه بزرگ، قدرت سخت‌افزاری فوق‌العاده و داشتن قلم، گزینه مناسبی است.

برچسب ها :

محمد قربانی

پست های مرتبط

۸ اپ هوش مصنوعی برتر برای اندروید

بازار اپ‌های هوش مصنوعی به‌شدت داغ است. این کار با تولید تصویر…

۱۴۰۳/۰۵/۲۸

پنج ویژگی جدید و جذاب Samsung One UI 6.1.1

کاربران گوشی‌های جدید که مدام بین دستگاه‌ها و پلتفرم‌های مختلف جابه‌جا می‌شوند…

۱۴۰۳/۰۵/۰۶

کدام گوشی‌ها از سامسونگ گلکسی رینگ پشتیبانی می‌کنند؟

چیزی به عرضه گلکسی رینگ ۴۰۰ دلاری نمانده و خیلی از افرادی…

۱۴۰۳/۰۵/۰۱

دیدگاهتان را بنویسید