صفحه اصلی > آموزش : بهترین اپ‌ها برای سامسونگ گلکسی S24 Ultra و S23Ultra

بهترین اپ‌ها برای سامسونگ گلکسی S24 Ultra و S23Ultra

اپ برای گلکسی s24 ultra

Galaxy S24 Ultra یکی از قدرتمندترین گوشی‌های هوشمند بازار است. این گوشی دارای نمایشگر خیره‌کننده ۶.۹ اینچی AMOLED، یک مجموعه‌دوربین چهارگانه و همچنین پشتیبانی از S Pen است.
گوشی سامسونگ گلکسی S23 Ultra نیز همچنان یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید است و بسیاری از افراد این گوشی را در اختیار دارند و از آن راضی هستند.
در این یادداشت کوتاه، می‌خواهیم بهترین اپلیکیشن‌هایی را که می‌توانید روی این گوشی‌ها نصب کنید، معرفی کنیم. برنامه‌هایی که همگی‌شان از نمایشگر بزرگ گوشی و قابلیت S Pen آن بهره می‌برند.

بهترین اپ‌های سامسونگ گلکسی S24 Ultra و S23 Ultra

برای این‌که از S24 Ulta و S23 Ultra نهایت استفاده را ببرید، به اپلیکیشن‌های مناسب نیاز دارید. در این یادداشت کوتاه شما را با برخی از بهترینِ آن‌ها آشنا می‌کنیم که مقوله‌هایی مثل بازدهی، عکاسی، مطالعه و… را پوشش می‌دهند.

• Squid
• Sketchbook
• Snapseed
• DocuSign
• Amazon Kindle

 

Squid

با این‌که اپلیکیشن‌های یادداشت‌برداری متعددی برای اندروید وجود دارند، Squid واقعاً در زمینه هنر یادداشت‌برداری نمونه است، مخصوصاً وقتی از آن در S24 Ultra با S Pen برجسته‌اش استفاده کنید. این اپ تجربه نوشتن منحصربه‌فردی را برای شما فراهم می‌آورد، مجموعه متنوعی از پس‌زمینه‌ها را ارائه می‌دهد و تجربه کارهایی مثل کشیدن نمودار یا خبرنگاری را دلچسب‌تر می‌نماید.
اسکویید به شما اجازه می‌دهد صفحات یا کل یادداشت‌ها را در فرمت‌های مختلف مثل PDF، PNG، JPEG و Squid Note ذخیره کنید. این اپ همچنین از ویژگی‌های ارزشمندی مثل فشار قابل تنظیم قلم، پشتیبانی از تغییر رنگ جوهر و قابلیت undo و redo و همچنین پاک کردن محتوا برخوردار است.
همچنین اسکویید قابلیت‌های دیگری مثل حاشیه‌نویسی در PDF، امضای سند، وارد کردن تصویر و رسم شکل هم دارد. با این همه، شایان ذکر است که بیشتر ویژگی‌های پیشرفته پولی هستند.
قیمت: رایگان (با خرید‌های درون‌برنامه‌ای از ۱ تا ۱۴.۹۹ دلار)

Sketchbook

اپلیکیشن Sketchbook از محبوبیت زیادی در میان هنرمندان برخوردار است و ابزارهای متنوعی را در اختیار شما قرار می دهد. این ابزارها شامل مجموعه متنوعی از قلم‌موهای قابل شخصی‌سازی، راهنماها، خط‌کش‌ها و کمک‌های حرکتی برای کاری هنری شما می‌شوند.
اپلیکیشن اسکچ‌بوک از محبوبیت زیادی در میان هنرمندان برخوردار است و ابزارهای متنوعی را در اختیار شما قرار می‌دهد. این ابزارها شامل مجموعه متنوعی از قلم‌موهای قابل تنظیم، راهنماها، خط‌کش‌ها و مساعدت‌های حرکتی برای سعی و تلاش هنری شما هستند.
اسکچ‌بوک در سامسونگ گلکسی S24 Ultra ارتقا یافته است و حیات جدیدی پیدا کرده، زیرا S Pen آن برای هدفی ورای یادداشت‌برداریِ صرف طراحی شده. تأخیر بسیار کمش، آن را برای هنرمندان دیجیتال آماتور و حرفه‌ای که به‌دنبال ابزاری دقیق و کنش‌پذیرند منحصر‌به‌فرد می‌سازد. فرقی نمی‌کند که ترجیح‌تان این باشد که گوشی خود را همه‌جا ببرید یا اصلاً بخواهید فی‌البداهه ایده‌های بدیع‌تان را اجرا کنید؛ برنامه Sketchbook در S24 Ultra می‌تواند بوم همیشگی شما باشد.
قیمت: رایگان (با خرید‌های درون‌برنامه‌ای ۱.۹۹ دلار برای هر آیتم)

Snapseed

اگر به عکاسی علاقه دارید، Snapseed یک ابزار ویرایش عکس استثنایی و یکی از ارزشمندترین امتیازهای Ultra S24 شماست. با استفاده از این گوشی هوشمند که چهار دوربین دارد، می توانید عکس‌‌هایی با کیفیت خیره‌کننده ثبت کنید. اسنپ‌سید به شما این امکان را می‌دهد که این عکس‌ها را بدون به خطر افتادنِ کیفیت اصلی آن‌ها بهبود ببخشید و اصلاح کنید.
یکی از ویژگی‌های قابل توجه این برنامه، توانایی آن در کار کردن با عکس‌های RAW است. در واقع این برنامه قابلیت‌های ویرایشی پیشرفته‌ای در این مورد ارائه می‌دهد.
از جمله ابزارهای برجسته این اپ می‌توان به Double Exposure (نوردهی دوگانه)، HDR Scape و Lens Blur (تار کردن لنز) اشاره کرد که بی‌شک برای علاقه‌مندان به عکاسی جذاب خواهد بود. نکته مهم این است که اسنپ‌سید کاملاً رایگان است و بابت آن قرار نیست پولی پرداخت کنید.
قیمت: رایگان

DocuSign

DocuSign یک برنامه پرکاربرد است که برای کار با فرم‌های PDF طراحی شده و قابلیت امضا و اشتراک‌گذاری اسناد را دارد. این برنامه به eSign Act پایبند است و تضمین می‌دهد که اسناد الکترونیکی امضاشده دارای اعتبار قانونی‌اند. همچنین، این برنامه به شما امکان می‌دهد تا اسناد بدون امضا را برای گیرندگان ارسال کنید و امضای آن‌ها را هم بگیرید. DocuSign از انواع فرمت‌های فایلی مثل PDF، Word Office، اکسل و فرمت‌‌های مختلف عکس پشتیبانی می‌کند. این برنامه همچنین روش‌های مختلف اشتراک‌گذاری را در اختیار شما قرار می‌دهد تا به سلیقه خودتان فایل موردنظر را برای کسی بفرستید.

نمایشگر توسعه‌یافته S24 Ultra و ترکیب S Pen با آن، فرایند دیدن و امضای اسناد را مستقیم و بدون اشکال می‌کند. 

قیمت: رایگان (با خرید‌های درون‌برنامه‌ای از ۱۴.۹۹ تا ۱۱۹.۹۹ دلار)

Amazon Kindle

پنل بزرگ S24 Ultra جان می‌دهد برای کتاب‌خواندن. پیشنهاد ما این است که با برنامه‌ فوق‌العاده آمازون کیندل از این ویژگی S24 Ultra نهایت استفاده را ببرید. اگرچه برنامه‌های کتاب‌خوانِ الکترونیکی بسیار خوبی در دسترس هستند، اما برنامه آمازون کیندل برای این گوشی و گلکسی S23 Ultra مناسب‌تر است. این برنامه چنان طراحی شده که می‌تواند به فروشگاه گسترده کتاب الکترونیکی آمازون متصل شود و به شما امکان دسترسی به مجموعه‌ای گسترده از کتاب‌های محبوب از سراسر جهان را بدهد.

در حالی که امکان دارد موقع گشتن در رابط کاربری شاهد تبلیغ‌هایی باشید، تجربه مطالعه با این برنامه خوب و بی‌زحمت است و شما را مطمئن می‌سازد که می‌توانید بدون حواس‌پرتی، خودتان را در صفحات کتابِ مقابل‌تان غرق کنید.

قیمت: رایگان (با خرید‌های درون‌برنامه‌ای از ۱.۳۹ تا ۲۳.۹۹ دلار)

برچسب ها :

رامین سرازش

پست های مرتبط

چطور مصرف اینترنت اپ‌های خاص را در پس‌زمینه کنترل و محدود کنیم؟

با افزایش تعرفه اینترنت ثابت و همراه و وجود انواع محتواهای ویدیویی…

۱۴۰۲/۱۱/۰۹

چطور اطلاعات خود را از گوشی قدیمی به گوشی جدید اندرویدی منتقل کنیم؟

خرید گوشی جدید و تعویض آن با گوشی قدیمی، تجربه‌ای جذاب و…

۱۴۰۲/۱۰/۲۷

دیدگاهتان را بنویسید