صفحه اصلی > فان : دانلود والپیپرهای برگزیده برای موبایل (4K)

دانلود والپیپرهای برگزیده برای موبایل (4K)

دانلود والپیپرهای برگزیده برای موبایل

۱- دانلود والپیپر عاشقان موسیقی

این تصویر پس‌زمینه با تم موسیقی و سبک کارتونی و دانه‌دار آن، و فضای خاصی را ایجاد می‌کند. با این حال، می‌توان گفت که این تصویر تنها گزینه «عادی» در مجموعه تصاویر پس‌زمینه این سری محسوب می‌شود. اگر به تصاویر پس‌زمینه‌ای با ویژگی‌های منحصربه‌فردتر علاقه دارید، می‌توانید به پست اختصاصی ما درباره تصاویر پس‌زمینه مراجعه کنید. برخی از این تصاویر واقعاً جالب هستند.

۲- دانلود والپیپر طراحی خطی فانتزی

در ادامه پست تصاویر پس‌زمینه‌ای که ظاهر بسیار متفاوتی دارند، یک تصویر دیگر نیز وجود دارد که بسیار جذاب است. این طرح خطی خرس و پروانه که با خطوط برجسته طراحی شده، یک تصویر پس‌زمینه جالب در این سری است. این تصویر فوق‌العاده بامزه و منحصر‌به‌فرد توانایی کامل برای جذب نظر مخاطب را دارد.

۳- دانلود عکس پس زمینه گوشی: جنگ ستارگان

جنگ ستارگان یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های فیلم در جهان است و برای یافتن یک تصویر پس‌زمینه خوب نیازی نیست در کهکشانی دور، جستجو کنید. در واقع، نسخه‌ای ویژه از سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ پلاس با تم جنگ ستارگان عرضه شد که مجموعه‌ای جذاب از تصاویر پس‌زمینه با این مضمون را به همراه داشت.
تصویر پس‌زمینه انتخاب شده از این مجموعه، تصویری از کایلو رن و شمشیر نوری منحصربه‌فرد او است. علاوه بر اینکه شخصیت او بسیار جذاب است، این تصویر پس‌زمینه به گونه‌ای طراحی شده که هم مرموز و هم چشمگیر باشد.

۴- دانلود تصویر پس‌زمینه گوشی: منظره

آیا این تصویر برایتان آشنا به نظر می‌رسد؟ اگر به یاد تصویر پس‌زمینه کلاسیک ویندوز XP افتادید، درست حدس زده‌اید. این تصویر یکی از پس‌زمینه‌هایی بود که همراه با مایکروسافت سرفیس دوو عرضه شد و از محبوب‌ترین تصویر پس‌زمینه این شرکت الهام گرفته است.

این چند تصویر پس‌زمینه همگی تپه‌ها و آسمان را به نمایش می‌گذارند. البته، این تصویر نمی‌تواند همان تصویر قدیمی باشد، چرا که سرفیس دوو نماد گامی به سوی آینده است، زیرا یک گوشی تاشوی پیشرفته و آینده‌نگرانه به حساب می‌آید.

 

۵- دانلود والپیپر منظره پاییزی

این نسبت عجیب تصویر را متوجه شدید؟ این به این دلیل است که این تصویر برای گوشی تاشو، یعنی Huawei Mate X2، ساخته شده است. با این حال، شما می‌توانید از آن روی هر گوشی دیگری نیز استفاده کنید. اگر گوشی شما شکل معمولی دارد، تنها کاری که باید انجام دهید این است که هنگام تنظیم آن، موقعیت تصویر را تنظیم کنید.
شاید به دلیل تضاد رنگ‌های گرم و سرد یا تعادل و تقارن کامل آن باشد که این تصویر واقعاً یک عکس آرامش‌بخش و الهام‌بخش شده است.

۶- دانلود تصویر پس زمینه گوشی جنگل مه‌آلود

جنگل‌ها جایگاه بسیار ویژه‌ای در طبیعت دارند و این یکی به طرز شگفت‌انگیزی آرامش‌بخش به نظر می‌رسد. حال و هوای مرموز آن، با مهی که در تصویر پراکنده شده، بسیار مؤثر است. به علاوه، تضاد بین شاخ و برگ‌های قرمز و سبز، که به این تصویر تضادی می‌دهد که آن را متمایز می‌کند، بسیار چشمگیر است.

۷- دانلود والپیپر فانتزی گوشی بالن

بعد از کمی تحقیق متوجه شدم که این عکس اثر عکاس منظره فنلاندی، میکو لاگرستدت، است. او آن را «پرواز شبانه» نامیده و این فقط یکی از بسیاری از تصاویر شگفت‌انگیز اوست.
من اولین بار این تصویر را روی Nokia G50 دیدم، اما ظاهراً اولین بار در سال ۲۰۱۷ روی Nokia 8 منتشر شده بود. این تصویر بسیار رویایی و آرامش‌بخش است. باز هم، نورپردازی آن بازی‌ای با دمای گرم و سرد رنگ‌ها می‌کند، که تضاد بسیار زیبایی ایجاد می‌کند و نگاه شما را مستقیماً به سمت بالون هوای گرم می‌کشاند.

۸- دانلود عکس پس زمینه گوشی سامسونگ

یک تصویر خوب باید نوعی احساس را برانگیزد، یا در این مورد، سؤالی را به ذهن بیاورد. به یاد دارم اولین باری که این تصویر زمینه را روی Samsung Galaxy S20 دیدم، از خودم پرسیدم که دقیقاً به چه چیزی نگاه می‌کنم. آیا این یک نوع گیاه است؟ یا شاید یک پروژه هنری و دستی؟
این تصویر زمینه Samsung Galaxy S20 واقعاً زیبا به نظر می‌رسد، پر از رنگ‌های زنده و اشکالی که بسیار جذاب هستند و قطعاً می‌توانند بحثی را برانگیزند.

۹- دانلود والپیپر باکیفیت گوشی: پرهای رنگی

تصاویر زمینه با طرح پرها برای مدتی رایج شدند و تولیدکنندگانی مانند گوگل و هواوی آن‌ها را بسیار محبوب کردند. با این حال، من بیشتر طرفدار تصاویر زمینه پر از شرکت اوپو هستم، به‌ویژه این یکی از گوشی Oppo Find N3 Flip.
این تصویر زمینه دارای پس‌زمینه‌ای تاریک است، مانند تصاویر زمینه سامسونگ. پرها همزمان ایده‌آل‌سازی شده و آشفته به نظر می‌رسند، و این تصویر خاص دارای طیف گسترده‌ای از رنگ‌هاست که به طرز شگفت‌آوری متعادل به نظر می‌رسند.

۱۰- دانلود والپیپر هنری گوشی

این تصویر زمینه با گوشی ASUS ZenFone 8 Flip عرضه شد که بیشتر شامل تصاویر پس‌زمینه‌ای با نمای طبیعت بود. من فقط می‌توانم فرض کنم که این هم یک نمای از بالا به پایین است.
با این حال، ظاهر آن بسیار طبیعی و جالب است، با لکه‌های طلایی تصادفی که در سراسر تصویر پخش شده‌اند. فکر می‌کنم این تصویر زمینه روی هر گوشی با رنگ طلایی یا شامپاینی فوق‌العاده به نظر می‌رسد.

عرفان صادق‌پور

پست های مرتبط

۲۰ بازی برتر رایگان اندروید در ۲۰۲۴

صدها هزار بازی مختلف در گوگل پلی برای دانلود وجود دارد. از…

۱۴۰۲/۱۰/۲۵

دیدگاهتان را بنویسید