صفحه اصلی > مقاله : کدام گوشی‌ها از سامسونگ گلکسی رینگ پشتیبانی می‌کنند؟

کدام گوشی‌ها از سامسونگ گلکسی رینگ پشتیبانی می‌کنند؟

خرید گلکسی رینگ

چیزی به عرضه گلکسی رینگ ۴۰۰ دلاری نمانده و خیلی از افرادی که قصد خرید این گجت پوشیدنی را دارند، می‌خواهند بدانند که آیا گوشی‌شان با این حلقه سامسونگ سازگار است یا خیر. پرسش دیگری که خیلی از خریداران دارند این است که آیا گلکسی رینگ ضدآب است یا خیر؟ برای پاسخ این پرسش نیز این پست مجله سامسونگچی را بخوانید.

پاسخ خلاصه

گلکسی رینگ سامسونگ با هر دستگاهی که می‌تواند برنامه سامسونگ هلث را اجرا کند، کار می‌کند و روی دستگاه‌های اندرویدی دارای اندروید ۸.۰ یا بالاتر نصب شود. با وجود این، برخی از ویژگی‌ها منحصر به گوشی‌های هوشمند سامسونگ با اندروید ۱۱ یا بالاتر خواهد بود.

حلقه‌ای تجملی با سنسورهای تجملی

گلکسی رینگ آغازگر یک بازار جدید برای سامسونگ است. این حلقه در ۹ سایز در دسترس است: از ۵ تا ۱۳. این گجت پوشیدنی دارای سنسورهای مختلفی است که برای رصد سلامتی و تناسب اندام کاربرد دارند و همچنین توانایی کنترل یک سری عملکرد پایه‌ای گوشی را نیز دارد. رینگ سامسونگ با هر بار شارژ تا هفت روز دوام می‌آورد و برای استفاده ۲۴‌ساعته ساخته شده است.

نیاز به خرید حق اشتراک: خیر
سایز اولترا اسلیم: ۷ میلی‌متر
مقاوم در برابر آب: بله (IP68)
جنس: تیتانیوم گرید ۵

کدام گوشی‌ها از سامسونگ گلکسی رینگ پشتیبانی می‌کنند؟

بیایید موضوع سازگاری گلکسی رینگ را بسط دهیم، زیرا در نگاه اول، ممکن است سناریو کاملاً گیج‌کننده به‌نظر برسد. وب‌سایت رسمی Samsung Newsroom ادعا می‌کند که گلکسی رینگ سامسونگ توسط هر گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی با اندروید ۱۱.۰ یا بالاتر و حداقل ۱.۵ گیگابایت رم پشتیبانی می‌شود.

قیمت گلکسی رینگ

با این اوصاف، این الزامات فقط در صورتی معنا پیدا می‌کند که بخواهید از کل مجموعه ویژگی‌های رینگ استفاده کنید. با این حال، ما عمیق‌تر به این موضوع پرداخته‌ایم و به سراغ سامسونگ رفتیم. رابط‌های ما در شرکت سامسونگ می‌گویند: «رینگ با هر دستگاه مبتنی بر اندرویدی که امکان اجرای Samsung Health را دارد، قابل استفاده است. با این حال، بعضی از امکانات جدید Health AI مانند اطلاعات Energy Score، برای افرادی که گوشی‌هایی غیر از سری گلکسی دارند، در دسترس نخواهد بود.»
برنامه سامسونگ هلث را می‌توان روی گوشی‌های اندرویدی دارای اندروید ۸.۰ یا جدیدتر نصب کرد. این برنامه برای تبلت‌ها موجود نیست.

آیا رینگ گلکسی سامسونگ با آیفون کار می‌کند؟

آیا متوجه شده‌اید که الزامات دستگاه چیزی درباره iOS ذکر نمی‌کند؟ حدس شما درست است: رینگ گلکسی سامسونگ با آیفون کار نمی‌کند و این شامل همه مدل‌های آیفون می‌شود. پس درباره سازگاری گلکسی رینگ با آیفون باید بگوییم Samsung Galaxy Ring کلاً با iOS سازگار نیست.

پرسش و پاسخ

آیا می‌توانم سامسونگ هلث را روی هر گوشی‌ای نصب کنم؟
سامسونگ هلث را می‌توان روی گوشی‌های هوشمند دارای اندروید ۸.۰ یا جدیدتر نصب کرد.
چگونه می‌توانم از اندازه رینگ گلکسی سامسونگ خود مطلع شوم؟
به‌خاطر داشته باشید که سایزهای سامسونگ گلکسی رینگ از استانداردهای اندازه رینگ سنتی پیروی نمی‌کنند. می‌توانید یک کیت سایز انگشتر رایگان از سامسونگ سفارش دهید که در بعضی خرده‌فروش‌های خاصی نیز در دسترس خواهد بود. مجموعه‌ای از رینگ‌های پلاستیکی مختلف، از سایز ۵ تا ۱۳ را دریافت خواهید کرد. سپس می‌توانید با امتحان این رینگ‌های پلاستیکی، سایز مناسب خود را انتخاب کنید و سفارش دهید.
قیمت حلقه سامسونگ چقدر است؟
قیمت سامسونگ گلکسی رینگ ۴۰۰ دلار است.

رامین سرازش

پست های مرتبط

۸ اپ هوش مصنوعی برتر برای اندروید

بازار اپ‌های هوش مصنوعی به‌شدت داغ است. این کار با تولید تصویر…

۱۴۰۳/۰۵/۲۸

پنج ویژگی جدید و جذاب Samsung One UI 6.1.1

کاربران گوشی‌های جدید که مدام بین دستگاه‌ها و پلتفرم‌های مختلف جابه‌جا می‌شوند…

۱۴۰۳/۰۵/۰۶

آیا گلکسی رینگ سامسونگ ضد آب است؟

آیا آماده‌اید پس از مدت‌ها انتظار و اخبار و شایعه‌های مختلف برای…

۱۴۰۳/۰۵/۰۱

دیدگاهتان را بنویسید