صفحه اصلی > مقاله : آیا گلکسی رینگ سامسونگ ضد آب است؟

آیا گلکسی رینگ سامسونگ ضد آب است؟

سامسونگ گلکسی رینگ

آیا آماده‌اید پس از مدت‌ها انتظار و اخبار و شایعه‌های مختلف برای عرضه گلکسی رینگ برای خودتان یک رینگ گلکسی سامسونگ بخرید؟ این رینگ یک پوشیدنی گران‌قیمت  ۴۰۰ دلاری است. پس طبیعی است که شما بخواهید مطمئن شوید که هنگام دوش گرفتن یا شنا به آن آسیب نمی‌رسانید. علاوه بر این، از آنجایی که معمولاً رینگ چیزی نیست که برای انجام این فعالیت‌ها نیاز به برداشتن‌اش باشد، منطقی است بخواهید بدانید که آیا رینگ گلکسی سامسونگ ضد آب است یا که نه.

پاسخ خلاصه

رینگ گلکسی سامسونگ ضد آب نیست؛ بلکه در برابر آب مقاوم است. هر چند نسبت به سایر فناوری‌ها بسیار مقاوم‌تر است. این گجت، علاوه بر داشتن رتبه IP68، گواهینامه 10 ATM را نیز دارد. در ادامه، با جزئیات بیشتری به این موضوع می‌پردازیم.

حلقه‌ای تجملی با سنسورهای تجملی

گلکسی رینگ آغازگر یک بازار جدید برای سامسونگ است. این حلقه در ۹ سایز در دسترس است: از ۵ تا ۱۳. این گجت پوشیدنی دارای سنسورهای مختلفی است که برای رصد سلامتی و تناسب اندام کاربرد دارند و همچنین توانایی کنترل یک سری عملکرد پایه‌ای گوشی را نیز دارد. رینگ سامسونگ با هر بار شارژ تا هفت روز دوام می‌آورد و برای استفاده ۲۴‌ساعته ساخته شده است.

نیاز به خرید حق اشتراک: خیر
سایز اولترا اسلیم: ۷ میلی‌متر
مقاوم در برابر آب: بله (IP68)
جنس: تیتانیوم گرید ۵

آیا گلکسی رینگ سامسونگ ضد آب است؟

سامسونگ گلکسی رینگ دارای دو گواهینامه است: 68IP و 10 ATM. این باعث می‌شود که آن را نسبت به اکثر محصولات فناوری سنتی در برابر آب مقاوم‌تر کند، اما ما هنوز آن را «ضد آب» نمی‌دانیم، چرا که محدودیت‌هایی دارد.
رتبه 68IP به ما می‌گوید که رینگ می‌تواند از پس مایعات و مواد جامد همچون گرد و غبار بر بیاید. این رتبه‌بندی به آن معنا است که دستگاه می‌تواند تا ۱.۸ متر به مدت ۳۰ دقیقه در زیر آب قرار بگیرد و ایرادی پیدا نکند. علاوه بر این، رتبه‌دهی 10 ATM به ما این امکان را می‌دهد که ده دقیقه تا عمق ۱۰۰ متری پیشروی کنیم.

یکی دیگر از مزایای این محصول این است که سامسونگ این آزمایش‌ها را با ۵ درصد آب شور و چهار پی‌پی‌ام آب کلر انجام داده است که بیشتر از توانایی تحمل سایر محصولات تکنولوژی است. این به آن معناست که شنا کردن با رینگ گلکسی، حتی در استخرها و اقیانوس، باید ایمن باشد. به‌طور معمول، رتبه‌بندی IP فقط قرار گرفتن در معرض آب شیرین را پوشش می‌دهد.
سامسونگ همچنین در این مورد هشدارهایی به شما می‌دهد:
مقاومت در برابر آب یک وضعیت دائمی نیست و می‌تواند با گذشت زمان کاهش یابد. سامسونگ همچنین از پیش هشدار داده که اگر رینگ در معرض آب نمک قرار بگیرد، باید آن را با آب تازه شست و خشک کرد. همچنین به‌خاطر داشته باشید که آسیب ناشی از آب معمولاً تحت ضمانت‌نامه سامسونگ نیست. البته سامسونگ تا کنون چندان در این مورد شفاف‌سازی نکرده، ولی خب فرض بر این است که همین موضوع در مورد رینگ گلکسی سامسونگ هم صدق می‌کند.

پرسش و پاسخ

آیا می‌‌توانم با رینگ گلکسی سامسونگ دوش بگیرم؟
توصیه ما همیشه این بوده که با رینگ گلکسی سامسونگ دوش نگیرید. اگر می‌توانید بهتر است از آن اجتناب کنید، چرا که مقاومت در برابر آب یک راه‌حل دائمی نیست و مهر و موم ها می‌توانند به مرور زمان تخریب شوند. با این اوصاف، گرفتن دوش با رینگ گلکسی سامسونگ ایمن‌تر از حد معمول است.
رینگ علاوه بر داشتن استاندارد 68IP، استاندارد 10 ATM را نیز کسب کرده است. این به آن معناست که می‌توان آن را تا ۱.۸ متر به مدت ۳۰ دقیقه یا ۱۰۰ متر به مدت ۱۰ دقیقه در زیر آب فرو برد. در مقایسه با مقاومت ادعایی گلکسی رینگ، دوش گرفتن یک فعالیت سبک و کم‌آسیب محسوب می‌شود.

آیا آسیب‌دیدگی با آب گارانتی رینگ گلکسی سامسونگ من را از بین می‌برد؟
سامسونگ در مورد رینگ گلکسی سامسونگ مثل همیشه شفاف نیست. همان‌طور که گفته شد، آسیب در اثر تماس با آب تقریباً همیشه ضمانت‌های فنی را باطل می‌کند و این موضوع درباره دستگاه‌های قبلی سامسونگ مقاوم در برابر آب مدت‌هاست که وجود داشته است.

آیا می توانم با رینگ گلکسی سامسونگ در دریا یا استخر شنا کنم؟
باز هم، ما توصیه نمی کنیم که رینگِ خود را عمداً در معرض مایعات قرار دهید، به‌خصوص در مورد آب شور یا آب کلردار که می‌تواند سریع‌تر به مهر و موم آسیب برساند. با وجود این، رینگ یکی از معدود محصولاتی است که تست‌های آب شور ۵ درصد و آب کلر 4ppm را با موفقیت پشت سر گذاشته است. این به آن معناست که حداقل در مقایسه با سایر تکنولوژی‌ها، استفاده از این دستگاه در محیط‌های گفته‌شده ایمن‌تر است.

رامین سرازش

پست های مرتبط

۸ اپ هوش مصنوعی برتر برای اندروید

بازار اپ‌های هوش مصنوعی به‌شدت داغ است. این کار با تولید تصویر…

۱۴۰۳/۰۵/۲۸

پنج ویژگی جدید و جذاب Samsung One UI 6.1.1

کاربران گوشی‌های جدید که مدام بین دستگاه‌ها و پلتفرم‌های مختلف جابه‌جا می‌شوند…

۱۴۰۳/۰۵/۰۶

کدام گوشی‌ها از سامسونگ گلکسی رینگ پشتیبانی می‌کنند؟

چیزی به عرضه گلکسی رینگ ۴۰۰ دلاری نمانده و خیلی از افرادی…

۱۴۰۳/۰۵/۰۱

دیدگاهتان را بنویسید