صفحه اصلی > مقاله : ۸ اپ هوش مصنوعی برتر برای اندروید

۸ اپ هوش مصنوعی برتر برای اندروید

اپ هوش مصنوعی برای اندروید

بازار اپ‌های هوش مصنوعی به‌شدت داغ است. این کار با تولید تصویر آغاز شد و از آن زمان به چت، سرچ، تولید صوت و فضاهای دیگر کشیده شد. تولیدکننده‌های اصلی اسمارت‌فون هر کدام سرویس هوش مصنوعی خود را دارند. مثلاً سامسونگ Galaxy S24 و چند مدل دیگر خود را به امکانات پیشرفته هوش مصنوعی مجهز کرده است، گوگل نیز از Gemini در گوشی‌های خود استفاده می‌کند و اپل نیز Apple Intelligence را معرفی کرده‌است. اما چه اپ‌های هوش مصنوعی دیگری وجود دارد؟ قبل از عرضه ChatGPT و اپ رسمی آن، موارد زیادی در دسترس بود و ما برخی از آن‌ها را نیز فهرست می‌کنیم. این حوزه به‌سرعت در حال رشد است، پس ما احتمالاً این فهرست را مرتباً تا زمانی که بهترین‌ها ساخته شوند به‌روز خواهیم کرد. در ادامه بهترین اپ‌های هوش مصنوعی برای اندروید آورده شده است.

۱

اپ هوش مصنوعی برای اندروید: AI Mirror: AI Art Photo Editor

Al Mirror برای اندروید

نقاط قوت:
– وجود فیلترهای متنوع
– جزو بهترین اپ‌های مجهز به فیلتر مبتنی بر هوش مصنوعی
– نتایج چشم‌گیر

نقاط ضعف:
– تبلیغ‌های زیاد و حق اشتراک گران‌قیمت
– اختلال گه‌گاه در عملکرد برنامه

قیمت: رایگان (امکان تهیه اشتراک سالیانه ۲۹.۹۹ دلار)
AI Mirror یکی از بهترین نمونه‌های دستکاری تصویر با هوش مصنوعی است. به عبارت دیگر، این اپ از هوش مصنوعی برای تولید فیلتر برای عکس‌های موجود استفاده می‌کند. AI Mirror اغلب اوقات عملکرد خوبی دارد، اما نسخه رایگان آن تبلیغ پخش می‌کند و خلاص شدن از شر تبلیغات هزینه زیادی دارد؛ جدای از این، کارش حرف ندارد. اول تصویر را انتخاب و سپس استایل مورد نظرتان را تعیین می‌کنید و در نهایت ایده شما با هوش مصنوعی طراحی می‌شود تا دقیقاً با استال منتخب‌تان متناسب باشد.
به‌نظر می‌رسد این اپ با رنگ پوست مشکلاتی دارد و در زمینه حیوانات خانگی کارکرد بهتری دارد، اما خب در هر حال فناوری جوانی است، و قطعاً به مرور بهتر خواهد شد.

۲

اپ هوش مصنوعی برای اندروید: Chatbot AI - Smart Assistant

نقاط قوت:
– پشتیبانی از زبان‌های متعدد
– بهره‌مندی از ChatGPT
– یک اپ AI کمیاب که پرداخت مادام‌العمر دارد.
– کارکرد روان و عالی

نقاط ضعف:
– قیمت بالای سطوح پریمیوم
– بسیاری از امکانات نیازمند خرید برنامه هستند.

قیمت: رایگان (با امکان خرید اشتراک هفتگی ۴.۹۹ دلار یا خرید اشتراک مادام‌العمر ۳۹.۹۹ دلار)
زمانی که اپ‌های چت هوش مصنوعی برای اولین بار عرضه شدند، در کل بد بودند. پس، همین که به چیزی برخورد کنیم که به‌خوبی کار می‌کند ایده‌آل است. Ask AI روی ChatGPT-4o اجرا می‌شود و عملکرد نسبتاً خوبی دارد. شما از ربات هوش مصنوعی سوالی می‌پرسید و او به شما پاسخ می‌دهد. این تقریباً تمام کاری است که انجام می‌دهد. پرسیدن سؤالات مختلف و دریافت پاسخ‌ها سرگرم‌کننده است.

۳

ImagineArt

Imagine برای اندروید

نقاط قوت:
– عملکرد مطابق با انتظار کاربر
– تعداد معقول تبلیغ‌ها در نسخه رایگان
– کیفیت بالای تصاویر خلق‌شده

نقاط ضعف:
– قیمت بسیار بالای نسخه پریمیوم و بدون تبلیغ

قیمت: رایگان (با امکان خرید اشتراک هفتگی ۴.۹۹ دلار یا اشتراک سالیانه ۳۸.۹۹ دلار یا اشتراک مادام‌العمر ۱۰۹.۹۹ دلار)
این اپ هوش مصنوعی برای اندروید یک تولیدکننده اثار هنری با استفاده از هوش مصنوعی است که فقط با کلمات کار می‌کند. شما به اپ می‌گویید که چه چیزی را می‌خواهید بکشید و اپ هم این کار را برای شما انجام می‌دهد. نسخه رایگان این اپ عملکرد از لحاظ تعداد تبلیغ‌ها قابل تحمل است. شما یک تبلیغ ویدیویی تماشا می‌کنید و به ازای هر تماشای آگهی، یک تصویر پاداش از این اپ دریافت می‌کنید. شما می‌توانید به‌طور متناوب قیمت‌های هفتگی، سالانه یا مادام العمر را بپردازید تا جلوی تبلیغات نسخه رایگان این اپ را بگیرید. این اپ در مقایسه با بسیاری از رقبای خود به‌طرز شگفت‌انگیزی خوب و بسیار سریع عمل می‌کند.

۴

Microsoft Edge: AI browser

نقاط قوت:
– جست‌وجوی مبتنی بر هوش مصنوعی عملکرد رضایت‌بخشی دارد.
– به‌عنوان مرورگر عملکرد سریعی دارد، به افزونه‌هایی مانند ad blocker مجهز است و سریع با نسخه دسکتاپ سینک می‌شود.
– بهبود و پیشرفت مداوم

نقاط ضعف:
– فاصله گرفتن از سرچ گوگل برای بسیاری از کاربران به گوگل عادت کرده‌اند، دشوار است.
– تبلیغات در اپ وجود دارد و راهی برای خرید نسخه پریمیوم و خلاصی از آن‌ها نیست.

قیمت: رایگان
Microsoft Edge مرورگری است که به آن کم‌لطفی شده است. این اپ کارکرد خوبی دارد و به شما امکان می‌دهد با اکوسیستمی متفاوت از گوگل یا اپل ارتباط برقرار کنید. همچنین با ادغام Copilot مجهز به OpenAI خود پیشتاز است و امکان جست‌وجوی قدرتمندتر محصول را می‌دهد که مستقیماً در مرورگر ثبت می‌شود. همان‌طور که انتظار دارید، می‌توانید چیزی را از آن بخواهید و آن را برای شما در وب جست‌وجو می‌کند. از طرف دیگر، ترفندهای فراوان دیگری از خلاصه‌سازی وب و ابزارهای ایجاد تصویر گرفته تا سایر روش‌های هوش مصنوعی مولد را به رخ می‌کشد. ما انتظار داریم که مایکروسافت به پیشروی خود در حوزه هوش مصنوعی ادامه دهد و شما می‌توانید با این مرورگر بخشی از آن باشید.

۵

اپ هوش مصنوعی برای اندروید: AI Chatbot - Nova

Nova‌ برای اندروید

نقاط قوت:
– کارکرد رضایت‌بخش و بسیار سریع
– رابط کاربری آسان و زیبا
– پشتیبانی از زبان‌های متعدد

نقاط ضعف:
– یکی از گران‌قیمت‌ترین چت‌بات‌های مبتنی بر ChatGPT

قیمت: رایگان (با امکان خرید اشتراک هفتگی ۷.۹۹ دلار یا اشتراک سالیانه ۵۹.۹۹ دلار)
Nova نمونه عالی دیگری از یک اپ هوش مصنوعی برای اندروید مبتنی بر ChatGPT در کنار Ask AI است که قبلاً ذکر شد. این اپ از ChatGPT-4o برای پاسخ به سوالات کاربران استفاده می‌کند و این کار را به‌خوبی انجام می‌دهد. کارکرد و پاسخ‌های اپ کاملاً رضایت‌بخش است. در واقع این اپ یک باکس مکالمه است که در آن سؤال می‌پرسید و پاسخ می‌گیرید. نسخه رایگان این اپ محدود است و نسخه پریمیوم آن بسیار گران‌قیمت. در Nova مانند Ask AI دسترسی مادام العمر وجود ندارد.

۶

Snapchat

Snapchat برای اندروید

نقاط قوت:
– یکی از معدود اپ‌هایی که همزمان امکان استفاده از فیلترهای مبتنی بر هوش مصنوعی و چت‌بات مبتنی بر ChatGPT را فراهم می‌کند.
– تنوع بسیار بالای فیلترها و تغییر و گسترش مداوم آن‌ها

نقاط ضعف:
– هزینه اضافه بابت چت‌بات به‌صرفه نیست.

قیمت: رایگان (با امکان خرید اشتراک هفتگی ۳.۹۹ دلار یا اشتراک سالیانه ۳۹.۹۹ دلار به‌اضافه ماهیانه ۳.۹۹ دلار بابت چت‌بات مبتنی بر هوش مصنوعی)
Snapchat یک سرویس پیام‌رسان محبوب است که قبلاً چندان دخلی به هوش مصنوعی نداشت. اما این سرویس مدت‌هاست که سنگر فیلترهای تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی بوده است و گنجاندن چت‌بات هوش مصنوعی آن که به ChatGPT مجهز است، آن را به یک اپ چندمنظوره تبدیل کرده است. در حال حاضر، بسیاری از شما می‌دانید که اسنپ چت چگونه کار می‌کند. شما عکس یا فیلم می‌گیرید، آن‌ها را برای دوستان ارسال می‌کنید و از آن‌ها برای برقراری ارتباط استفاده می‌کنید. ما مطمئنیم که خدمات دیگر در ماه‌های آینده خواهند رسید، اما در حال حاضر، اسنپ‌چت در ارتباط با پیام‌رسانی به تنهایی در قله هوش مصنوعی قرار دارد.

۷

اپ هوش مصنوعی برای اندروید: Socratic

نقاط قوت:
– استفاده‌ای منحصربه‌فرد از هوش مصنوعی
– منابع متنوع برای دانش‌آموزان و دانشجوهایی که به‌دنبال گسترش دانش خود هستند.
– پشتیبانی از چندین نوع ریاضی، علوم، تاریخ و ادبیات

نقاط ضعف:
ندارد

قیمت: رایگان 
Socratic یک اپ آموزشی عالی از گوگل است. شما از تکالیفی که با آن مشکل دارید عکس می‌گیرید. سپس اپ منابعی را برای کمک به شما در حل مشکل پیدا می‌کند. هدف این اپ هوش مصنوعی برای اندروید کمک به آموزش مفاهیم به شما است تا این‌که بخواهد تکالیف شما را انجام دهد. می‌توانید از آن درباره موضوعاتی که پشتیبانی می‌کند سؤال بپرسید و این اپ از منابع آنلاین برای یافتن پاسخ شما استفاده می‌کند؛ دقیقاً مانند ربات‌های ChatGPT امروزی.

۸

اپ هوش مصنوعی برای اندروید: WOMBO Dream - AI Art Generator

نقاط قوت:
– کارکرد سرراست و رضایت‌بخش
– وجود چندین استایل مختلف برای تولید اثر هنری
– تولید تصاویر باکیفیت با رزولوشن بالا

نقاط ضعف:
– نسخه پولی از گران‌قیمت‌ترین اپ‌ها در این حوزه است.

قیمت: رایگان (با امکان خرید اشتراک ماهیانه ۹.۹۹ دلار یا اشتراک سالیانه ۸۹.۹۹ دلار یا اشتراک مادام‌العمر ۹۹.۹۹ دلار)
WOMBO Dream یک مولد هنر هوش مصنوعی است و یکی از اولین‌ها به‌حساب می‌آید. این اپ هم مثل بقیه این نمونه‌های این فهرست کار می‌کند. می‌توانید از تصویری که از قبل آماده دارید استفاده کنید یا به آن یک دستور متنی بدهید. سپس اپ برای شما اثر هنری خلق می‌کند. این اپ همان مزایا و معایب عمومی را مانند سایر اپ‌های این دسته دارد. گاهی اوقات، وقتی از اسم‌های خاص استفاده می‌کنید، تصویری را که انتظار دارید به‌دست نمی‌آورید و باید دستورهای متنی خود را مفصل و دقیق بنویسید. نسخه رایگان این اپ کندتر است و تبلیغ هم دارد. با این حال، اگر بتوانید تبلیغات را پشت سر بگذارید، این اپ برای هدفی که انجام می‌دهد مناسب است. علاوه بر این‌ها این قدمت بیشتری از سایر اپ‌ها دارد و به همین دلیل از خیلی از موارد مشابه پخته‌تر است.

برچسب ها :

رامین سرازش

پست های مرتبط

پنج ویژگی جدید و جذاب Samsung One UI 6.1.1

کاربران گوشی‌های جدید که مدام بین دستگاه‌ها و پلتفرم‌های مختلف جابه‌جا می‌شوند…

۱۴۰۳/۰۵/۰۶

کدام گوشی‌ها از سامسونگ گلکسی رینگ پشتیبانی می‌کنند؟

چیزی به عرضه گلکسی رینگ ۴۰۰ دلاری نمانده و خیلی از افرادی…

۱۴۰۳/۰۵/۰۱

آیا گلکسی رینگ سامسونگ ضد آب است؟

آیا آماده‌اید پس از مدت‌ها انتظار و اخبار و شایعه‌های مختلف برای…

۱۴۰۳/۰۵/۰۱

دیدگاهتان را بنویسید